At Estatia Resort hadde salgsuksess fra start, kan ingen ta fra dem. Det ble solgt over 60 enheter på en dag, som rekord. Jeg hadde ansvar for alt det grafiske materielle på flere av prosjektene. Nye salgsvinklinger/budskap og ideer rundt salg av fritidseiendom ble utviklet. Prosjektene ble etterhvert hoteller med behov for markedsføring for kortere opphold og destinasjons tankegang. Som resort selger man mye mere enn en leilighet/hus, presentasjon av en pakke med tileggsverdier gjennom service og aktiviteter er viktig.
Oppgaver: Utvikling og design prospekt, salgsideer, foto, 3D-tegninger, annonser, invitasjoner og mye annet mindre materiell.
Lev vel - velkommen, velfortjent, opplev, velkjent osv. Annonser med et ordkonspt som ble brukt på flere av hotellene…og senere stjålet av en konkurent.
Her vises prospekt for salg av eneboliger i Kragerø. Jeg har også utviklet menyprofil for hotellet, se her >>
Konferansebrosjyre for Krogstad Herregård.
Felles brosjyre for alle destinasjonene. Vi utviklet også et konsept hvor eiere i et Resort skulle kunne benytte/bytte perioder mellom de enkelte steder.
Lavpris konsept på Nesbyen. Nøkkelferdige hytter fra 1.890.000,- i samarbeid med grunneier Hans Tandberg.
Behovet for annonser, plakater og invitasjoner/DM var meget stor. Jeg føler min fleksibiltet var noe som ble verdsatt høyt.
“Vi valgte JHelstad som kretiv samarbeidspartner fordi han viste god forståelse og stort engasjement for prosjektet»
KONTAKT MEG:
TJENESTER:
• PROFIL / IDENTITET
• PROSPEKT & KATALOG
• WEBDESIGN
• FOTO
• ANNONSER, DM & REKLAME
• PAKNING / EMBALASJE
• MESSE- OG BUTIKKDEKOR
• ÅRSRAPPORT
• SALGS STRATEGI
• 3D UTVIKLING